Friday, July 2, 2010

Minggu2 akhir.....

Banyak yang aku lalui dalam tempoh cuti sem kali nie...dan cuti aku kali nie mmg btol2 berbeza....aku kali nie hanya mampu berserah je lah...terima apa yang berlaku...dan aku akui saat nie lah yang paling mencabar bagi aku....kadang2 aku terfikir macam mana aku nak membetulkan keadaan.....Ya Allah...bantulah aku..hambamu yang lemah ini....bagi yang berkenaan...aku harap pilihan yang dia buat 2 adalah pilihan yang betul....dan pilihan yang terbaik untuk dia....aku xmau dia menyesal nnti..aku dah tolong....hanya Allah saja yang mampu memberikan yang terbaik baginya.....sbb bagi aku...selagi ada masa...aku rasa aku still lagi mmpu tlg dia...tlg semampu yang mungkin...walaupun hanya berdoa...aku xkan berhenti berdoa kepada Allah agar di beri pilihan kepadanya hinggalah....ke saat akhir....Masalah diriku sendiri pn bertimbun2..dan tanggungjawab yang aku pegang skrang mmg genting....aku kadang2 rasa macam putus asa..tp sebab aku ada teman...kawan...hidup aku gembira seketika....aku penuh serba salah...selepas satu satu lagi masalah....mmg dugaan hidup.....aku nak g sambung belajaq nie pn dah rasa smthing n rasa bersalah......ntah la.....aku harap rezeki akan menunggu aku pada masa depan.....insyaallah....amin....

No comments:

Post a Comment