Saturday, January 1, 2011

2011

Assalamualaikum....nampaknya tahun 2010 dah berlalu....macam2 aku lalui sepanjang tahun itu...banyak kenangan aku pada tahun 2010....ada kenangan manis....ada kenangan pahit...tapi mungkin tahun 2010 memberikan memori pahit bagi aku....yar..aku lalui banyak benda pada tahun tersebut...tahun 2010....aku mula menjadi seorang pelajar universiti..tahun tu juga aku terpaksa strugle nak hidup berdikari di tempat orang...aku mula kumpul duit pada tahun 2010..macam2 kerja kau buat dari design baju, buat beg, kerja kontrak,direct selling, jadi part time guard...aduh..penat semua gara2 nak beli dslr impian aku dari dulu..moga2 degan tahun baru nie aku dapat merialisasikan impian aku 2.....benda sedih 2 mmg xdapat lari lah dari kehidupan nie..mungkin xperlu lah diceritakan lebih lanjut sbb bepisah dgn insan tersayang..biar lah hanya aku dan dia saja tahu...dan menjadi pengajaran kpd aku supaya aku jadi lebih dewasa...huh..sedihnya jugak sbb xda orang celebrate birthday aku...sunyi...tapi yang memaniskan tahun 2010 aku adalah result exam aku..aku mampu membuatkan ibu bapa aku tersenyum buat seketika..syukur alhamdullilah...mungkin cukuplah apa yang aku dah lalui pada tahun 2010 menjadi memori..aku akan cuba perbaiki diri aku..cara hidup aku..aku berazam menjadi seorang yang lebih baik sebelum ini...cukup lah aku banyak bermain2 sepanjang 2010...buat hati aku nie..sudah..cukup..no more love...cukup lah dia menjadi yang terakhir dalam hidup aku....aku hanya mampu tunggu...kalau ada jodoh aku akan terima dia seadanya...tetapi andaikata xda jodoh...mungkin pilihan keluarga aku akan menjadi penyelesaian...bagi pelajaran aku..aku mungkin akan berusaha lebih gigih untuk keputusan yang lebih baik utk tahun 2011 nie..target baru aku..DSLR pastu pendakap gigi...gud bye 2010..no more moment.Akmal Nazim Bin Azlan here there 2011 is comming..face it..you can do it!..okaylah mungkin itu ja cerita 2010 aku..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment