Friday, January 7, 2011

i should be a GOOD guy

assalamualaikum....wah lama x update..huhu..ari nie last day aku akan berada di rumah..cukup sudah la kot cuti aku berada di rumah...hari nie macam2 aku rasa..marah, blur, sedih, macam lagi lah..to all my fren that waiting me at KL..just wait..Jimmy Neutron gonna blast to KL tomorrow....sedih pn ada nak tingalkan rumah nie..haha..ye la hampir 2 minggu aku jadi security guard jaga taman aku..haha..dah pencen nie jadi risau plak bila x ada orang jaga taman aku..haha...ops..lari tajuk..waka2...sbnarnya aku nak balik KL nie aku ada azam baru..nak jadi GOOD guy + BETTER guy...aku rasa sudah cukup aku jadi macam budak2...aku harap balik KL nie aku dapat duduk sebilik dgn senior aku 2..dia budak surau...kalau dpat ddk dgn dia mungkin harapan aku nak berubah pn tinggi la sikit....hope that i can always go to surau after this...hope that i can have someone that can gave me tazkirah...huh..miss all that stuff....agak bnyak dosa aku ddk dkt KL 2..dosa mata jgan kata la..adeh...aku rasa aku ditingalkan pn sbb perangai aku kot...perangai x matang...mungkin sbb aku dah berubah secara aku xsedar..Akmal2...apa nak jadi dengan anda nie...

No comments:

Post a Comment