Thursday, April 28, 2011

All In One

Assalamulaikum...rasa macam agak lama x update blog nie....agak sibuk dgn preparation untuk final exam minggu depan..huhu..rasa macam x cukup prepare pn ada..adoi...kepala aku sekarang serabut pkir macam2..dah la brapa lama dah x balik jumpa parent aku...ish2 apa nak jadi dgn aku nie..mama+ayah doakan mal dapat jawab final exam...lepas final aku trus sambung g jadi OC untuk FIST UNIKL (Foundation UNIKL) dkt kuala nerang..lepas seminngu jadi OC datang balik KL sambung buat short sem...huhu..no more time for me to free..kalau boleh aku nak habiskan belajar cepat2..nak kerja..xnak aku mengharapkan parent aku lagi...pray for me...pray for my success in life...dah la batuk x sembuh2 lagi..nie dah masuk sebulan lebih dah batuk..=(..hrap xmenggangu aku time final nnti..amin...

No comments:

Post a Comment